peperonity.net
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
Stay logged in
Forgot login details?

Login
Stay logged in

For free!
Get started!

Mobile Blog


niceeee
ariel-for-you.peperonity.net

apa yg membuatkan wanita menggoda?

27.09.2014 02:32 EDT
Ok. Riel nak bgi pndangn riel sendiri. Riel bagi point je lah.. Tapi siapa yg baca ni, kena tanggung risiko sendiri sbb riel main hentam saja. Tak berlapik punya ayat.

Riel bagi point sajelah supaya senang korang baca.

1. Tetek besar yg tegang

ini yang selalu menjadi keutamaan! Org laki ni mesti dia pandang dulu tetek tu baru dia pandang paras rupa. Riel selalu terkorban apabila melihat awek yg pakai bju seksi seperti singlet dan menampakkan buah yg indah itu.

2. Bentuk badan yg menghairahkan

offcourse lah kan. Impian semua lelaki. Ko gemuk and kurus kering, sabar lah ya.. Kecenderungan melihat bentuk badan yg mantap mampu membuatkan lelaki hanyut dlm khayalan.

3. Punggung yg montok dan tegang

ini kalau buat doggy memang mantap! Ye lah sambil menggoyang dpt melihat keindahan bontot yg tergoyang2 tu. Punggung yg besar dan pinggang yg ramping.. Fuyoo..

4. Reaksi wajah dan suara yg mengasiyikkan!

Reaksi wajah itu sgt penting.! Ada pmpuan yg rileks saja. Walaupun dirodok oleh kepala abg botak. Tapi apabila reaksi wajah yg ditunjukkan dlm kenikmatan, mata terbeliak, mulut ternganga! Dan suara yg berdengus, meraung.. Memang menggoda.. Ehh, ni kalau tgh bt seks. Whatever.

5. Cantik, cute dan semualah..

Lupa plak yg paling penting juga.. Mestilah cantik kan. Cantik dri segi rupa dan miss v yg tembam, bersih, wangi, banyak air.

Ehh, kalau nk cerita tak habis.. Sampai sini sajalah point riel. Nnti lah post yg lain.


This page:




Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top
.