peperonity.net
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
Stay logged in
Forgot login details?

Login
Stay logged in

For free!
Get started!

Text page


cerita.seks.1.peperonity.net

Chatting

<cintatubuta> u penah guna nick lakigian tak
<AbgGian> pernah
<AbgGian> naper?
<cintatubuta> nama u saiful ker
<AbgGian> emm
<cintatubuta> abg e ker
<AbgGian> yup...
<AbgGian> u nih saper??
<AbgGian> asl?
<cintatubuta> sori
<cintatubuta> salah orang
<cintatubuta> bye
<AbgGian> emmm jangan ler majuk...
<AbgGian> kuat yer majuk
<cintatubuta> nie abg e ker
<cintatubuta> jangan le main main
<AbgGian> iyer...
<AbgGian> naper...
<cintatubuta> lerrr
<cintatubuta> efa nie
<AbgGian> emm..
<AbgGian> ingat saper tadi...
<AbgGian> aper khabo...
<cintatubuta> hehehe
<cintatubuta> baik
<cintatubuta> tapi rindu kat abg
<cintatubuta> hehehe
<cintatubuta> baik
<cintatubuta> tapi rindu kat abg
<cintatubuta> hehehe
<AbgGian> hehe...
<AbgGian> samer ler..
<AbgGian> efa dah makan ker??
<cintatubuta> abg bila nak balik kl nie
<cintatubuta> dah dekat 5 minggu tak nampak abg le
<cintatubuta> dah
<AbgGian> emm...
<AbgGian> tak tau lagi...
<AbgGian> meybee tak lamer dah ler..
<cintatubuta> hari tu kata 1 bulan aja
<AbgGian> biasa ler..
<cintatubuta> banyak kerja lagi ker
<AbgGian> ader ler sikit..
<cintatubuta> abg e ayah asyik tanya hp efa mana pi
<cintatubuta> efa terpaksa hilang
<AbgGian> efa... cakap aper?
<cintatubuta> terpaksa tipu kata hilang
<AbgGian> :)
<AbgGian> nanti abg kasi yg baru ler... ok??
<cintatubuta> takkan nak bagi tau ayah abg yang pinjam
<cintatubuta> lerrr
<cintatubuta> efa nak abg balik aje
<AbgGian> emm.. kalau abg balik.. dapat aper?
<cintatubuta> abg efa sungguh sungguh rindu kat abg
<AbgGian> abg pun..
<cintatubuta> hmmmmmm
<AbgGian> tapi aper leh buat... keje...
<cintatubuta> kalau abg balik efa nak peluk abg
<cintatubuta> hehehe
<AbgGian> peluk jer?
<cintatubuta> efa faham
<cintatubuta> hehe
<cintatubuta> nakal le abg nie
<AbgGian> tq..
<cintatubuta> efa buat le semua yang abg ajar tu
<cintatubuta> hehehe
<AbgGian> ingat dah luper...
<AbgGian> heheh
<cintatubuta> mana efa lupa
<AbgGian> :)
<cintatubuta> efa sentiasa ingat saat saat dengan abg tu
<AbgGian> emm cam nak lagi jer...
<cintatubuta> abg masih simpan seluar dalam efa tak
<AbgGian> ada....
<cintatubuta> efa sama gak
<AbgGian> bau efa... lagi...
<cintatubuta> nakal abg
<cintatubuta> seluar dalam abg tu pun tiap tiap malam efa cium sebelum tidur
<AbgGian> hehe... dah koyak ker...
<AbgGian> maner ler... tau.. kot2 buat lepas geram
<cintatubuta> abg efa nak tanya satu
<cintatubuta> tapi abg janji jangan marah kat efa ok
<AbgGian> aper
<cintatubuta> takde le
<cintatubuta> janji tak marah
<cintatubuta> abg janji dulu ok tak
<cintatubuta> elo
<cintatubuta> abg marah ker
<cintatubuta> elo
<cintatubuta> abg masih ada tak
<AbgGian> tak...
<AbgGian> ader nih
<cintatubuta> abg janji ok
<cintatubuta> janji tak marah efa ok tak
<cintatubuta> lerrr
<cintatubuta> abg bz ker
<AbgGian> ok...
<AbgGian> abg tak marah
<AbgGian> cakap ler aper
<cintatubuta> abg ramai gf ker
<cintatubuta> dah cakap le
<AbgGian> tak..
<AbgGian> efa jer
<AbgGian> naper?
<cintatubuta> entah le
<cintatubuta> sebab efa asyik fikir aje
<cintatubuta> hari tu bila abg buat kat efa cam abg nie banyak pengalaman
<AbgGian> emm...
<AbgGian> alah.. pengalaman dari kawan2... dari buku...
<AbgGian> biasa ler..
<cintatubuta> betul ker
<cintatubuta> elo
<AbgGian> betull...
<AbgGian> tak caya kat abg ker..??
<cintatubuta> bukan cam tu
<cintatubuta> sebab abg cam dah banyak pengalaman
<cintatubuta> takpe le
<AbgGian> emm..
<cintatubuta> abg tak marah kan
<AbgGian> abis camtuh kena buat macam tak ader pengalaman ler nih?
<cintatubuta> efa minta maaf
<AbgGian> ok tak per...
<cintatubuta> hehehe
<cintatubuta> nakal le
<AbgGian> :)
<cintatubuta> lerr abg pandai merajuk lak nie
<AbgGian> biasa ler...
<AbgGian> heheh
<cintatubuta> tapi efa suka cara abg buat kat efa
<AbgGian> sebab berjauhan...
<AbgGian> emm...
<AbgGian> yg palaing efa suka cam ner???
<cintatubuta> segan nak cakap le
<AbgGian> alah...
<cintatubuta> abg tau le
<AbgGian> nanti...
<AbgGian> leh ler cuba...
<AbgGian> :)

<cintatubuta> hehe
<AbgGian> cakap ler... <cintatubuta> tapi abg janji takleh ketawa ok
<AbgGian> ok..
<cintatubuta> hehe
<AbgGian> gelak lak
<cintatubuta> bila abg masuk kan adik abg yang nakal tu
<AbgGian> emm...
<cintatubuta> sakit tapi seronok
<AbgGian> masuk cara cam ner??
<cintatubuta> nakal le abg nie
<AbgGian> emm...
<AbgGian> alah...
<AbgGian> citer ler...
<AbgGian> nanti senang...kan..
<cintatubuta> masuk kat gua permata efa
<cintatubuta> hehehe
<AbgGian> masuk cara biasa jer ker... atau efa suka cara lain?
<cintatubuta> ya abg
<cintatubuta> lupa nak bagi tau
<AbgGian> aper?
<cintatubuta> minggu lepas efa datang haid le
<cintatubuta> hehehe
<AbgGian> pussss
<AbgGian> ok ler tuh
<cintatubuta> risau efa bila haid lambat tu
<AbgGian> pandai gak ler abg...
<cintatubuta> hehehe
<cintatubuta> takut efa
<cintatubuta> abg balik cepat le
<AbgGian> kalau ada isi cam ner???
<cintatubuta> efa rindu nie
<cintatubuta> entah le
<cintatubuta> abg tak mau tanggung ker
<AbgGian> kalau siap keje nanti abg balik ler sayanggg
<AbgGian> hehe,,,
<cintatubuta> bila
<AbgGian> mungkin seminggu dua lagi kot
<cintatubuta> tak sabar le
<cintatubuta> efa nak sayang adik abg yang nakal tu
<cintatubuta> hehehe
<cintatubuta> ic
<AbgGian> nak sayang yg tuh jer ker?
<cintatubuta> nanti abg sampai kl call le efa
<cintatubuta> lerrr
<cintatubuta> hp efa kat abg
<AbgGian> dah lamer ker chat nih?
<cintatubuta> naper abg sibuk ker
<AbgGian> dah tuh abg nak call kat maner?
<AbgGian> tak ler...
<cintatubuta> tadi efa masuk sat
<AbgGian> sajer tanyer...
<cintatubuta> tapi abg takde
<cintatubuta> hehe
<AbgGian> :)
<AbgGian> emm.. tangan sayang abg duk buat aper tuh??
<cintatubuta> kali nie kalau abg nak efa abg kena tepatkan janji ok
<cintatubuta> tangan sapa
<AbgGian> ok...
<AbgGian> tangan efa ler
<cintatubuta> takde apa pun
<cintatubuta> efa taip le
<AbgGian> heheh
<AbgGian> maner ler tau...
<AbgGian> sebab dah lamer posa
<cintatubuta> abg dah beli benda tu tak
<cintatubuta> jangan nanti lupa lagi
<cintatubuta> lerrr
<cintatubuta> abang nie
<AbgGian> emm..
<cintatubuta> kalau abg lupa efa tak kasi
<AbgGian> aper yer...
<AbgGian> abg lupa... aper?
<cintatubuta> sebab efa takut nanti haid betul betul tak datang
<AbgGian> pil tuh ker?
<cintatubuta> lerrrrrr
<cintatubuta> abg nakal le
<AbgGian> pil tuh ker?
<cintatubuta> ya
<cintatubuta> hehehe
<AbgGian> ok..
<AbgGian> :)
<cintatubuta> malu efa nak beli
<AbgGian> efa...
<cintatubuta> kalau abg tak beli abg kena pakai plastik tu
<cintatubuta> hehehe
<AbgGian> abg nak tanyer sikit leh???
<cintatubuta> apa
<AbgGian> sebelum gan abg efa pernah buat gan org lain ker...
<cintatubuta> tanya le
<AbgGian> jangan tipu tau
<cintatubuta> tak baik abg cakap cam tu
<cintatubuta> kan abg hari tu kata efa betul betul dara
<AbgGian> abg tanyer jer...
<cintatubuta> abg yang suruh efa jangan takut
<AbgGian> ok...
<cintatubuta> darah tu tak bahaya
<cintatubuta> apa le abg nie
<cintatubuta> suka kacau efa cam tu
<AbgGian> :)
<AbgGian> sekarang nih ade rasa sakit lagi ker??
<cintatubuta> efa masih ingat
<AbgGian> aper?
<cintatubuta> darah tu terlekat kat hidung abg lagi
<cintatubuta> hehehe
<AbgGian> hehehh
<AbgGian> emmm
<AbgGian> tapi takper...
<AbgGian> best
<cintatubuta> abg asyik best
<cintatubuta> pas tu lupa lagi
<AbgGian> naper efa rasa tak best le
<cintatubuta> kalau abg tanya sekali lagi efa tak nak kawan abg lagi
<AbgGian> emm...
<AbgGian> sampai yer hati mu...
<AbgGian> nak tinggal kan daku...
<cintatubuta> sapa kata efa rasa tak best

<AbgGian> hehehe
<cintatubuta> hehehe
<cintatubuta> nakal le abg nie
<AbgGian> heheh
<AbgGian> nanti leh ler abg tembat kat dalam..
<AbgGian> em..
<AbgGian> hello..
<AbgGian> efa....
<cintatubuta> hehe
<AbgGian> gi maner?
<cintatubuta> tapi abg kena beli pil tu dulu
<cintatubuta> kunci bilik
<AbgGian> kalau tak beli...
<AbgGian> ooo
<cintatubuta> abg i balik ...
Next part ►


This page:




Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top
.