peperonity.net
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
Stay logged in
Forgot login details?

Login
Stay logged in

For free!
Get started!

Text page


cerita.seks.3.peperonity.net

Isteriku Dipinjam Kumar


Cerita nie berlaku pada tahun 2000 bila aku dengan bini aku, Nora pegi melancong disalahsebuahpulau di Malaysia. Sampai saja dekat pulau tu, aku bertemu dengan
member lama aku, Kumar. Kami bertegur dan berborak pasal cerita lama. Lepas tu
aku introduce bini aku dekat dia.

"Nora perkenalkan ini Kumar, member lama abang, Kumar nie bini aku Nora".

Kumar bersalaman dengan biniaku. Lepas tu dia berbisik dengan aku "cantik bini
kau, puas kau tiap-tiap malam".

Aku tergelak bagai nak rakk dengar pujian dari Kumar. Kumar offer duduk di
hotelnya,dia kata dia dah tempah bilik besar. Rugi katanya kalau duduk seorang
diri. Aku mulanya menolak tapi bini aku setuju....so aku pun setuju jelah...sampaisaja di hotel, memang bilik yang di tempah Kumar besar. 3 bilik dan siap ada ruang
tamu lagi.

Setelah makan malam bersama, bini aku berbisik dekat aku,"abang, hensome jugak
kawan abang ni kan?". Aku angguk saja. Aku tahu dari dulu bini aku nie memang
suka lelaki hensome, tambah pulak kalau lelaki india. Pernah dia cakap dia nak rasa
batang india, masa tu aku buat dekk aje.

"Hmmm ok jugak tu", aku memikir.

"Nora kalau Kumar ajak main, Nora nak tak?".

"Biar betul bang, abang tak kisah ke?. Kalau abang tak kisah Nora ikut aje".

"Abang tak kisah, kan awak kata dulu nak rasa batang india, Kumar tu batang besar
tau".

Biniakutersipu-sipu malu. Sebelum sampai di bilik aku berbisik dengan Kumar
mengenai hal bini aku nak merasa batang dia. Kumar bersetuju. Aku dah agak,
jantan la katakan. Sampai di ruang tamu aku suruh bini aku duduk berborak dengan
Kumar.

"Oklah Kumar aku nak baring dulu, Nora boraklah dulu dengan Kumar ok?".

"Ok bang", bini aku kata.

Akupura-pura masuk bilik tidur. Sambil aku mengintai aku lihat Kumar dah mula
aksi meraba-raba bini aku.

"Nora, Kumar rasa bertuah dapat Nora malam ni....cup cup cup sambilmencium
bibir bini aku.

"Abang Kumar, Nora tak tahan dah nie".

Sambil Kumar mencium bini aku, satu persatu pakaian dilucutkan Kumar.Terbonjol
tetek gebu bini aku depan mata Kumar. Sambil Kumar menghisap-hisap tetek Nora,
sebelah tangannya meraba biji kelentit Nora.

"Jilatlah bang Kumar, sambil abang jilat Nora nak kulum batang abang boleh kan?".

"Boleh sayang, Kumar membalas".

Keras giler batang aku time tu. Upacara menghisap dan mengulum berlanjutan
selama 5 minit. Kumar terus menghunus batangnya menusuk ke lurah bini aku.
Menjerit tak terkata bini aku.

Kumar main agak ganas menyebabkan biniaku menjerit kesedapan. Cecair keluar
begitu banyak dari lurah bini aku menyenangkan Kumar untuk menyorong tarik
batang kerasnya.

"Ah ah ah abang laju lagi bang...ah ah".

Kumar memang tak bagi can kat bini aku untuk bernafas. Kumar beralih pula ke
doggy style. Makin suka bini aku dengan cara tu.

"Urghh licinnya lubang pantat awak nie Nora, kuatnya kemut dia".

Sambil menghayun Kumar terus mengangkat bini aku sambil dia berbaring dan biniaku pula duduk. Masa tu bini aku dah tak terkata apa lagi, biji kelentitnya dah timbulkeras lalu bini aku mencapai orgasme nyaa...."abang... ahh.. abang... aarghh
uurghh aarrghhh uurrghhhh emmm... aaa... sedapnya bang.....".

Kumar membaringkan bini aku dah menghayun bini aku dengan kelajuan maksima.
Sorong tarik Kumar yang begitu lama menyebabkan bini aku mencapaiklimaksnya
yang kedua.

Kemudian Kumar pula menjerit untuk memancutkan air maninya"Argghhh aarghhh
sayangg abang Kumar tak tahan lagii argghh".

Terus Kumar mencabut batangnya dan memancut ke seluruh badan dan muka Nora.
Nora menghisap konek Kumar untuk menyedut air mani Kumar yang melekat dibatangnya.

Aku masuk ke tandas dan menghayun batangku untuk melepaskan air ku pula.
Selepas itu aku masuk tidur, membiarkan merekabergembira.Bukanselalu,sekali-
sekala.


This page:




Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top
.