peperonity.net
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
Stay logged in
Forgot login details?

Login
Stay logged in

For free!
Get started!

Text page


cerita.seks.3.peperonity.net

Jerat percintaan


Jam sudahpun menunjukkkan pukul 6.45 petang. Kakitangan yang lain di tingkat 19
semuanya telah pulang kecuali An dan Hana. Di tingkat 18 hanya tinggal Hani adikkembar Hana sahaja yang masih bekerja.

An dan Hana bekerja di dalam jabatan operasi kewangan manakala Hani di dalam
jabatan operasi pelaburan.Hari itu An terpaksa balik lewat sebab masih banyak kerja
yang mesti disiapkan segera dan dia meminta Hana, staffnya membantu.

Setelah agak lama bertungkus lumus, Andan Hana berehat seketika. Dalam berbualitumasing-masing berceritakantentang suami dan istei masing - masing. An telahberkahwin begitu juga Hana, cuma Hana sahaja yang belum mempunyai anak.
Dalam berbual itu An sempat menjeling Hana yang memakai kebaya ketat dan
bertudung itu yang mana tudungnya disingkap ke atas menyerlahkan keputihan
leher dan bahagian atas dadanya itu. Tertelan air liur An dibuatnya apatah lagi dada
Hana begitu tegak menonjol dan cukup baik letaknya dan tidak jatuh.Manakalakebaya ketatnya itu jelas menampakkan bentuk tubuh Hana yang beru mencecah
usia 21 tahun dan baru setahun berkahwin itu.

Tiba-tiba Hana menunduk ke bawah untuk mengambil pennya yang terjatuh dan
serentak dengan itu mata An terbeliak meyaksikan pangkal payudara Hana yang
terserlah disebalik celahan kebaya tersebut sewaktu dia menunduk. Zakar An mulamenegak dan membesar di sebalik seluarnya itu. Dalam kepalanya terlintas bahawadia mesti mendapatkan Hana pada hari itu juga.

An memberikan beberapa helai kertas catatannya dan meminta Hana menaipnya dikomputer. Sewaktu Hana menaipperlahan-lahan An berdiri di sisi Hana sambil
menjeling ke arah badan Hana yang seksiitu. Setelah agak lama menaip , An tiba-
tiba menjatuhkan pennya ke atas peha Hana dan cuba mengambilnya kembali. Hanacuba membantu dan menyebabkan tangan mereka bersentuhan. Hana cuba menarik
tanggannya tetapi An pula memegang erattangannya. Hana cuba berkata sesuatu
kepada An tetapi belum sempat begitu An telah melekapkan bibirnya ke bibir Hana.
Hana yang terkejut cuba menolak tetapiagak sukar. Setelah agak lama juga An
melepaskan ciumannya. Hana terkejut laluberkata " n, apa you buat ni, Hana kan
staff you.

An tak menjawab sebaliknya terus memeluk Hana dan mencium leher Hana, Hana
yang mulanya cuba meronta tetapi setelah An sekali lagi mengucup bibirnya terus
memeluk An dengan erat dan membalas setiap perbuatan An. Menyedari akan
kerelaan Hana , An mula menjalarkan jarinya ke belakang Hana dan mengusap-usap
di situ sambil lidanya dan lidah Hana bertautan dan menjalar sesama sendiri.

Perlahan-lahan An mengangkat Hana dan dibaringkannya di atas sofadi biliktersebut. Hana yang masih tergamam hanya menurut sahaja tanpa bantahan.
Perlahan - lahan An menanggalkan tudung yang dipakai Hana . 'Oh…my goodness, u
are so beautiful Hana, I Always dream about u before. Mereka berkucupan lagimanakalatangan An mengusap payudara Hana dari luar kebayanya. Payudara Hana
mula mengeras akibat daripada usapan tangan An dan putingnya menegak disebalikkebaya dan colinya. Mulut Hana ternganga luas akibat tindakan usapan dan ciuman
An di lehernya dan di pangkal dadanya .

An mula mengucupi payudara Hana membuatkan Hana seperti terkena kejutan
elektrik , Ahhhhhh….Isssssss,, dengusan nikmat dari Hana. An terus menggomolkedua-dua payudara Hana membuatkan Hana semakin lemas. Putingya semakin
tegang dan bersinar akibat ramasan dan jilatan An.

Kain dan seluar Hanapula menjadi mangsa bila An bangun dan menanggalkannya.
Hana terus merelakan segala tindakan penyelianya itu yang memberikan kesedapan
yang amat sangat. An teru menyembamkan mukanya ke cipap Hana yang tak
berbulu itu kerana Hana memang sentiasa mencukurkannya. Cipap yang kecil comeldengan tundun yang tembam itu dijilat dan dikuis oleh An dengan sepenuh hati.

Arghhhhhhhhhhhhh…..Annnnnnnnnnn… Hana menjeritmenahan kenikmatan yang
sedang dirasainya ketika itu Bijisensitif Hana telah menjadi mangsa An
menyebabkan Hana meramas rambut An dan menarik-nariknya dengan sekuat hatimenahan kesedapan yang sedang dirasainya itu.

Setelah dirasakan Hana benar-benar longlai , An bangun untuk menanggalkan
seluarnya . Bajunya telah pun tertanggal . Belum sempat dia merungkaikan
talipinggang di seluarnya, Hana tiba-tiba bangun dan menarik An hingga dia
terbaring di atas sofa. Hana dengan rakus menanggalkan seluar An meninggalkan
seluar dalam hitamnya itu.

Hanaberdiri lantas menanggalkan terus seluar dalamnya yang terlekat dikakinya.
Dia kini berdiri bogel di hadapan An.

"An… please , let me do it for u' Hana memohon .

"As my pleasure Hana'

Hana berlutut di sebelah An dan perlahan-lahan melurutkan seluar dalam An .
Mereka kini tanpa seurat benang di badan. Zakar An yang tegang itu megah bediridengan kepalanya yang telah berkilat menahan kesedapan . "An, besarnya, panjang
pulak tu. I'm gonna make you scream' Hana menghulurkan lidahnya dan menjilat-
jilat kepala zakar An membuatkan An menggigil . Perlahan-lahan Hana mengusap
zakar An dengan tangan dan mulamengulum zakar An . Mulutnya yang kecil itu
menyukarkan Hana untuk memasukkan kesemuanya zakar An yang panjang dan
besar itu. Beberapa kali dia mencuba tetapi baru ¾ masuk sudah mengenai anak
tekaknya. Lan mula mendengus kesedapan yang dinikmati dari Hana. Hana mulamengulum zakar An secara keluar masuk. Perlahan-lahan dan kemudiannya Hana
pula yang tak keruan dan mula keluar masuk dengan laju.

Hana : An, Hana tak pernah buat macam ni dengan orang lain selain my husbandselama ni Hana tak tahu kenapa Hana boleh biar An lakukan ini dengan Hana,Hana
tahu apa yang kita buat ni salah , tapiHana dah tak tahan An. An, please An, you
yang mulakannya so please selesaikan dengan baik. Please do it the best to me.
Please An, puaskan Hana , please

An : As you wish sweetheart'''

An mula membaringkan Hana dengan sempurna dan menguakkan kaki Hana dengan
luas dan melapikkan punggung Hana dengan kusyen. Cipap Hana yang telah bash
lencun kini terbentang indah di hadapan An . Perlahan-lahan An bergerak ke celah
kangkang Hana dan meletakkan zakarnya di tepat di muka bibir cipap Hana yang
mula berdenyut menantikan tujahan .

An membuka bibir cipap Han yang comel itu dan mula menusukkan zakarnya ke
dalam cipap Han yang bash itu. Perlahan-lahan zakarnya masuk ke dalam cipap Han
yang masih ketat itu walaupun agak sukar akibat perbezaan saiz. Hana ternganga
dan memejamkan matanya tatkala merasakan zakar An mula memasuki cipapnya.

Argh….Annnnn..sedappppppnya….jerit Hana bilakeseluruhan zakar An telah
meneroka hingga ke dasar cipapnya. An membiarkan seketika zakarnya berendam didalam.

Setelah seketika An mula mendayung dengan berbagi rentak. Hana menjerit sekuat-
kuat hatinya tatkala zakar An mula keluar masuk ke cipapnya . Tangannya
menggenggam erat sofa sambil matanya terbeliak dan mulutnya mengerang
kesedapan yang tak terhingga.

"Annnnnn…..lagiiiiiii…..sedapppppppnya , ahhhh… aghhhh…l agi Annnnnnnnnnn…
Hana mengerang dengan sekuat hatinya tanpa memperdulikan keadaan
sekelilingnya.

An terus menikam cipap Hana dengan sekuathatidan laju, Zakarnya keluar masuk
dengan laju dibantu oleh cipap Hana yang licin dan basah . Persetubuhan mereka
menjadilebih hebat kerana Hana turut membalas setiap tujahan zakar An ke
cipapnya dengan mengangkat-angkat dan menggerakkan punggungnya semakin laju
dan seketika kemudian An mencabut zakarnya dari cipap Hana dan mengarahkan
Hana menonggeng. Hana berlutut di atas sofa dan tangannya memegang penyandar
sofa. An berdiri di belakang Hana laluterus memasukkan zakarnya ke cipap Hana.

"Annnn….sedapnya , please do it hard to me"

Aggghhhhhhhh……Annnn sedapnya macam ni Annnnnnnnnnn….

An mula mendayung dengan laju. Sambil itu jarinya di masukkan ke dalam lubang
bontot Hana. Susah sekali nak masuk laluAn membasahkan bontot Hana dengan air
cipap Hana lalu sekali dia memasukkan jarinya ke dalam bontot Hana. Walaupun
sukar pada mulanya namun sedikit demi sedikit bontoit Hana mula menerima
kemasukan jari An dan mengemut-ngemut jari tersebut.

An : Hana….. boleh An main kat bontot you , please….

An : Please Hana, inilah masanya nak cuba…..An pun tak pernah buat, kita buat
sama-sama okay. Jangan takut, apa-apa I tanggung.

Hana : Boleh ke, Hana takut sakitla

Ann : Please Hana, macam 1st night jugak, mula-mula memangla sakit , lepas
tu mesti sedap, you will be crazy about that .

Hana : Okay……lah, but slowly ya, Hana tak pernah, Buat baik-baik dan best ok

Serentak dengan itu An mencabut zakar dari cipap lalu meletakkan di lubang bontot
Hana. An mula menolak zakarnya perlahan masuk ke dalam bontot Hana.

'''Arghhh…An… sakitttttt….slowly please…..Sudah setengan zakarnya masuk .An
meramas payudara Hana. Setelah Hana mulaleka , dengan saru tujahan kuat An
menyorong zakarnya dengan laju hingga tenggelam kesemuanya di dalam lubang
bontot Hana….Auwwwwwwww… Aduhhhhhh…. Arghhhhhhhh… An… sakitttt tnyaaaaa

An diam seketika. Setelah Hana diam , An mula berdayung keluar masuk ke bontotHana. Walaupun sukar dan ketat mulanya lama kelamaan bontot Hana mulai
menerima kemasukan zakar An. Hana mengerang kesedapan dan kenikmatan baru
pertama kali dirasainya yang diberikan oleh An.

"Aghhhh…..Annnnn…sedapnya Annnnn…lagiiiiiiiiiiAnnnnnnnn….sedapnya………'''

Lan meneruskan dayungan keluar masuk ke dalam bontot Hana.Semakin lama
semakin laju.

An kemudiannya mencabut zakarnya dan membaringkan kembali Hana . An
mengangkangkan kaki Hana seluasnya dan terus menjunamkan zakarnya ke dalam
cipap Hana…Agghhhhhh…. Hana mengerang kesedapan tatkala keseluruhan zakar An
memasuki cipapnya.

Zakar An keluar masuk dengan laju ke dalam cipap Hana. Semakin lama semakin
laju. Hana telah klimax beberapa kali.An semakin melajukan dayungannya dan An
mula mengerang kuat . Hana mula sedar bahawa An akan klimax dan akan
memancutkan air maninya ke dalam cipapnya. Han juga sedar bahawa dia berada
pada tahap yang paling subur dan air mani An pastinya akan menghasilkan benih didalam cipapnya nanti namun mulutnya keludan terkunci. Dayungan An semakin laju
dan dengan satu hentakan kuat ke cipap Hana…

An mengerang…Hanaaaaaa.ohhhh dearrrr Dan serentak dengan itu , An
memancutkan air maninya memenuhi rongga didalam cipap Hana. Hana tersentak ...
Next part ►


This page:




Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top
.