peperonity.net
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
Stay logged in
Forgot login details?

Login
Stay logged in

For free!
Get started!

Text page


cerita.seks.3.peperonity.net

Koleksi oh 1


Nama aku nasya..aku ada seorang pakwe..nama dia zamir,aku dah 3 tahun setengah..berhubungan dengan
dia,(berkasih-kasihan lerr..takkan korang tak paham kot..)sepanjang 3 tahun ..kami hanya buat yang ringan-ringan
sahaja,,,tidak langsung terfikir nak buat lebih dari itu..takat cium mulut,hisap-menghisap tu..perkara biasa..bila
kami berjumpa,pada satu hari,kami keluar makan...dah 3 hari kami tak keluar bersama,rindu??tuhan sahaja yang
tahu,,,so..lepas makan,,,zamir bawa aku..pusing kl...kitaorang pergi klcc.,pastu..pusing dan pusing.... masa tu..tak
silap aku..pukul 9 malam..lepas pusing klcc..kitaorang rasa nak balik..memandangkan..besok zamir kerja..on the
way balik ke Ampang,perkara terkutuk ni berlaku...mula2,aku tahu dia segan dengan aku..untuk memulakan
peranan..tapi,,bila aku tengok dia drive..serta-merta breast aku.terasa tegang,dan cipap aku,,berair,,kuat seks
betul...aku pun tak tahu kenapa..sebelum..aku keluar dengan dia..dah memang aku merancang.,,,hendak
merasa..bagaimana rasa orang buat seks...so..aku teruskan godaan..jari-jari aku..mengusap2 pelan-pelan paha
zamir..mula2 dia macam terkejut...,'mir,i love u,,,,'aku cakap kat dia..tangan aku..dah mula zip seluor
dia,'sha,kenapa ni??' dia terus memberhentikan kereta.... 'mir.sha..nak....plz' nak apa?? buat2 tak paham pulak..balak
aku sekor ni.. aku pun..apa lagi bertindak ganas...aku..pegang dia punya kote...keras..dan tegang.. 'mir,sha isap
yer??' dia mengangguk...sedap laa tu..
aku hisap kote dia...macam isap ais-krim..lepas tu.aku dengar dia mengeluh,,uh,,ah,,uh ahhh...sha...lagi
sha..lagi..sedap...'
'sedap mir???mir...buatkan untuk sha..' lalu..dia bukak kemeja aku...dan jilat tetek aku....tangannya mula menular
masuk kedalam seluar kecik aku...dan mengorek2..lubang pantat aku....lubang aku terasa panas..kerana jari
hantunya didalam..
'mir...tak nak fuck sha ke??' dia senyum...sha tak marah?? 'apa saja mir,sha dah tak tahan,,plz mir..' mir..mengesel2
kepala kote..dekat cipap aku..dannn....................aduh!!!!!...mir....pelan2 sikit mir..sha sakit...aku lihat,ada kesan
darah tempat duduk aku,, 'sabar sha,' mir,sedap mir,...sedappppppppppp' kote dia berada dalam cipap aku....upacara
masuk keluar..masuk keluar berlaku..sakit???nikmat mengatasi segalanya... lepas pancutkan luar dari cipap aku...
'mir..sha sayang mir,,,lain kali..boleh sha dapat lagi??' dia hanya tersenyum...dan mengusap2 breast aku...sekali
lagi..cipap ku..berair..dan kali kedua,ketiga.dan keempat...keluar masuk keluar masuk berlaku.... nikmat tak
terhingga... ...keesokkan harinya..aku jalan mengangkang,kawan2 sepejabat aku tegur.. diorang apa tahu...,, selepas
daripada itu...aku dan mir..buat dan buat lagi...setakat ini..aku tak pernah megandung lagi... .sekian saja,,,,satu jamlagi..mir akan datang kerumah aku,,,dan kami akan buat lagi..kali ini..gaya yang berbeza

Kejadian Bilik Air

Kejadian ini berlaku pada tahun lepas. pada masa itu, nenek saya meninggal dunia. jadi kami sekeluarga pulang ke
kampung. begitu juga dengan semua sepupu yang lain. budak perempuan dapat kongsi satu bilik, dan budak lelaki
pula kongsi bilik yang lain. tapi kedua-dua bilik itu berkongsi satu bilik air, yang boleh dimasuk dari kedua-dua
bilik.
pada hari kedua tinggal di kampung, lebih kurang pukul lima petang, kami semua sedang menolong membasuh
pinggan mangkuk. ketika itu saya terasa handak membuang air, tapi saya tahan sehingga siap membasuh. kemudian
saya terus masuk ke bilik perempuan dan menuju ke bilik air. tetapi pintu bilik air berkunci. ada orang yang sedang
mandi di dalam. sayapun tunggu seketika, tetapi kemudian saya berasa tidak tertahan lagi. sayapun ketuk pintu bilik
air. "cepat la sikit". kemudian bunyu shower pun berhenti. saya terpaksa merapatkan kaki sambil kedua-dua tangan
berada dicelah kangkang bagi mengelakkan daripada terkencing.
selepas itu bunyi kunci pintu dibuka. saya terus meluru masuk, tetapi pada masa itu sepupu saya, Zali, masih belumsempat keluar ke bilik lelaki. sebelum sempat keluar, dia menoleh dan terlihat saya sedang menahan daripada
terkencing. entah kenapa, dia berhenti, dan kemudiannya dia menutup semula pintu tersebut dan menguncinya. saya
menyuruhnya keluar tetapi dia hanya tercegat di situ. dia baru sahaja lepas habis mandi dan hanya bertuala. peha
saya semakin mengepit kedua-dua tangan saya. "nak kencing ke?" kata Zali sambil tersengih. saya betul-betul tak
sangka bahawa sepupuku Zali yang muda setahun dari saya sanggup buat begitu. namun pada masa itu saya tidak
mempunyai pilihan lagi kerana jika saya terus tahan, saya rasa pasti akan terlepas jugak. saya terus melucutkan
seluar saya, dan kemudiannya panty saya. saya terus bercangkung di mangkuk tandas. tapi oleh kerana Zali sedang


Hujan di Taman Bunga

Ini kisah benar yang terjadi lebih kurang 4 tahun dulu semasa aku bekerja di sebuah kilang electronic di bkt.tengah
,Pulau Pinang. Aku bekerja disitu sebagai seorang juruteknik....masa tu aku baru bekerja...aku jatuh hati pada
seorang gadis yang bernama sue...sue ni memang cantik,iras-iras sofea-jane...body dia...fulamak!!buah dada yang
bulat,agak tajam dan besar walaupun body dia lansing..kulit dia memang putih..aku ingat kalau dia dok kat KL
lama dah jadi artis...tapi dia dok kat kampung je...keluar rumah pun susah..mak dia agak control....so aku ngorat
dia....maklom lah..muka dia lawa..jual mahal sikit..mula-mula memang aku target nak buat bini...tapi(ada
tapinya)pemikiran dia kurang matured..takpalah pasal dia lawa..so aku ayat dia ajak dia keluar ngan aku...susah
gak!!!sampai banyak kali aku ajak dia..sampai satu hari tu..dia dapat kelentong mak dia ..kata dia keluar dengan
member/jiran dia..kelentong mak dia kata pergi kerumah kawan..balik lewat petang...so dia keluarlah gan jiran dia
sampai kat tempat janji nak jumpa aku..dia dengan jiran dia split..jiran dia ikut member lain...dia naik moto dengan
aku....alamak,hari tu dia pakai baju kebarung...yang agak nipis kainnya,jelas nampak warna coli dia,merah
jambu...so dia pun naik moto ngan aku...kami terus ke botinical garden penang,sampai sana terus masuk
dalam...kena pulak hari makin mendung..so kami masuk kedalam ..jalan laju-laju...macam race jalan kaki cari
tempat yang terlindung dari hujan..aku tengok banyak pengunjung lain berjalan kaki keluar dari taman tu....balik
kot..hari nak hujan..so kami pun jumpa satu tempat terlindung..bawak pokok yang agak rimbun..masa kami baru
lepak je..hujan dah turun..kat situ nampaknya orang takde...so kepala otak aku mula terfikir blue je....dan mata aku
asyik-asyik dok perhati pangkal buah dada sue yang terdedah..putih melepak...hujan turun mula lebat..tempat kami
cuma tempias sikit..sue mula sejuk..aku pun sejuk jugak..tapi takkan aku nak terus peluk dia..baru first time
keluar...so kami borak-borak sambil aku buat lawak bodoh!...tah macamana tah sue tertampar paha aku..aku pulak
tak pakai underwear..dia tampar tersentuh batang aku yang sememangnya dah keras sebab tengok pangkal
buahdada dia yang putih tu..aku tengok dia terkejut bila terkena pada bahagian keras tu...tapi tangan dia tak
bergerak dari peha aku..masih kat peha aku..dan mata dia ,aku perhatikan terlirik ke bahagian batang
aku..aiseh!!aku cakap dalam hati..sue dah stim kot..so tangan kiri aku bergerak kepinggangnya..kami masa tu
tengah lepak atas rumput ..bawah pokok merimbum...tangan aku peluk pinggangnya..dia tak kata apapun..masih
dok sembang pasal cerita apatah..aku dok anggukngguk kepala je..walaupun kepala otak aku dok fikir macamana
aku nak kiss bibir dia...so aku buat trick..aku ambik batu-batu kecil kat tepi-tepi aku, aku gengam gan tangan kanan
aku..aku baling atas kain dia/peha dia..masa tu dia duduk bersimpuh....lepas baling ..aku buat-buat
terkejut..."alamak sue..sorry-sorry.. abang...terlalu asyik dengar cerita sue..sampai tak sedar baling batu-batu kecik
ni atas kain sue"..aku pun sapu batu-batu dari kainnya..sapuan aku lebih pada mengusap paha sue."sue..tak mau
hilanglah kotoran ni..melekat!",aku buat trick,aku usap lagi peha dia..sementara kepala aku merapat kepaha
dia..buat-buat tengok kotoran atas kainnya..lepas tu kepala aku/rambut aku aku biar bergesel dengan dada dia...sue
tersentak...aku tarik kepala aku bertemu dengan muka sue..sambil tangan kiri aku perlahan-lahan menarik tubuh sue
kearah aku.....bila muka aku berdepan dengan wajah sue..aku cakap.."sue..memang cantik hari ni,abang
sememangnya menyintai sue sejak mula bertemu sue"lepas tu bibir aku menyentuh bibir sue..dia agak kaget...tapi
membiarkan aku meneruskan pelakuan ..aku gigit dan hisap bibir sue atas bawah..sue tak membuka bibir dia..tapi
aku tau dia pun dah naik syok..sebab tangan dia mula tarik tubuh aku rapat ketubuh dia..kena dengan hujan
bertambah lebat..sue tersandar kebatang pokok ..dan bibir aku mula main peranan kearah lehernya..hisap dan gigit

dengan manja..sue makin memeluk erat..dan kakinya dari bersimpuh ke kedudukan melipat terkangkang dan badan
aku dicelah kangkangannya itu...tangan kanan aku mula menyelak kainnya sementara bibir aku masih menyerang
rakus leher sue dan mula menurun kedadanya..sue mengeliat sambil mengerang
kecil"abaaang!!abaaaaang..geli..emmmm..abaaaang!!sementara tangan kanan aku yang menyelak kainnya meramas
rakus bahagian pehanya..tangan kiri aku mula membuka butang atas baju kebarung sue...sue mengeluh"jangan
baaaang..sue tak biasa..ahhh"dia masih dalam nikmat sebab sambil buka butang baju dia bibir aku terus menhisap
bahagian pangkal buahdadanya...lepas terbuka bahagian atas bajunya maka terdedahlah dua puncak bukit yang
putih melepak dan disaluti hanya dengan coli nipis berwarna merah jambu...aku terus menyerang kearah itu dengan
bibirku..sue mengerang "apa abang buat niii...emmmmmm..abaaanggg" aku menghisap buah dada sue setelah
menarik coli nipisnya kebawah dengan bibirku..aku melihat sue semakin memeluk aku erat dan kakinya semakin
terkangkang,matanya pula terpejam,sementara bibirnyamengetap-getap..tangan kanan aku yang masih didalamkainnya mula bergerak perlahan ke arah apamnya..dan mengosok perlahan..sue seolah-olah seperti terkena
karan..membuka kelopak matanya yang kuyu.."abaang...apani geli..kat situ...geli sangat abang buat camtu"dia
mengeluh manja....aku buat tak peduli ..aku hisap buah dadanya..isap putingnya yang semakin menegang..sambil
tangan kanan aku mengusap apamnya yang masih disaluti underwear..kankangan kakinya semakin
meluas..."ahhhh..emmmmmm..abaaang...geliiinyaa..emmmmmm" aku menarik tangan kirinya yang memeluk
aku...memasukkannya kedalam seluar jeans aku....sambil bibir aku masih menghisap buahdadanya....bila tangan sue
tersentuh batang aku yang menegang..."emmm..apa ni bang...emmm..kerasnya...panas"sambil tangannya terus
mengurut dan meramas batang aku..."panasnya..abang punya...besaaar..apasal basah!!?"air mazi ku ...
Next part ►


This page:




Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top
.