peperonity.net
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
Stay logged in
Forgot login details?

Login
Stay logged in

For free!
Get started!

Text page


cerita.seks.4.peperonity.net

Penangan di internet


Pada malam tu aku browsing ke laman lucah selama 4 jam. Aku rasa malam tu aku
cukup "horny". Bila aku balik ke rumah isteri aku sambut kat pintu. Anak-anak dah
tidur. Aku pun mandi dan bersihkan badan, terutamanya batang aku.

Akupunmasukbilik.Bini aku tanya "lewat lagi ?" Aku tak jawab apa-apa. Aku takingat lagi apa yang aku bualkan dengan bini aku. Kemudian tangan aku mula
merayap. Mula-mula tetek bini aku. Aku main-main, pusing-pusingkan jari aku dikeliling puting dia, dan tarik-tarik puting dia. Kemudian aku kulum tetek dia.

Dia menolak. Geli katanya. Bini aku nie mudah geli. Kadang tu sentuh sikit dah geli,
dan terus tolak pelawaan aku untuk sex. Tu yang aku "fed up" tu.

Lepas tu tangan aku merayap merata-rata atas badan dia. Kemudian turun ke burit
dia. Aku main dengan jari dulu. Geli lagi.

Dia ni betullah...tak tahan geli.Hisshhh... susah... susah. Aku sembamkan muka aku
ke celah kangkang dia. Geli jugak. Tapi kali ni aku tak kira. Aku ludah kat burit dia.
Aku main sikit dengan jari lepas tu aku pun masukkan batang aku kat dalam. Aku
sorong dan tarik pelan-pelan. Sorong...tarik...sorong tarik. Makin lama makin deras.

Tiba-tiba aku rasa nak klimax dah. Aku pun cabut dan jilat burit biniaku lagi.
Terangkat-angkat badan bini aku menahan kesedapan. Menendang-nendang cadar
dia. Selepas lima minit, aku tujahkan lagi batang aku ke dalam burit bini. Agak-agak
air mani nak pancut, aku pun cabut batang aku. Aku ni agak pandai jugak control.

Aku tukar posisi, ke 69. Bini aku nie tak tahu kulum batang. Jadi aku saja yang jilat
burit dia. Tiba-tiba aku rasa dia menggeliat kuat. Kakinya ditegangkan. Dah klimax
laa tuu. Agak lama lepas tu, aku suruh bini aku tidur terlentang atas badan aku, dia
di atas. Aku masukkan batang aku ke dalam burit bini aku dari bawah. Masuk saja
batang aku ni, aku main-mainkan dengan jari, burit biniaku. Terutamanya bijikelentit dia.

Aku masukkan jari aku pula ke dalam burit biniaku. Jadisekarang nie, jaridan
batang ada dalam burit. Bini aku dah tak kira lagi apa yang masuk. Dia dah sedap
sangat.Sambil aku main-mainkan jari aku, aku tekan-tekan keliling burit dia. Lepas
tu aku pun klimax. Aku pancut atas perut bini aku, pancut di luar laaa. Sengaja aku
nak klimax, pasal kejap lagi aku nak pegi pusingan kedua.

Bila batang aku naik lagi, aku suruh bini aku main dengan tangan dia. Aku suruh
kulum. Dia tak mau Aku main-main sampaidia klimax. Kemudianaku masukkan tiga
jari ke dalam burit bini aku. Bila dia tak tahan. Aku pun sembamkan muka aku ke
burit bini aku. Aku hisap apa yang ada di situ, biji kelentit, air dan lain-lain. Kemdian
aku lakukan benda yang tek pernah aku lakukan.

Aku jilat lubang punggung bini aku. Biladah puas, aku main-main dengan jari aku,
keliling lubangpunggungdia.Dia dah terlalu sedap. Lepas tu aku berhenti mainlubang punggung, aku bubuh lagi batang aku ke dalam burit bini aku. Tapi kali inidari tepi. Sambil tu aku isap tetek dia, dan jari-jari aku main bijik kelentit dia. Tiba-
tiba badan dia teketar-ketar. Bini aku klimax lagi.

Kemudian aku suruh bini aku tonggeng. Doggy style. Bini aku nie selalunya tak boleh
doggy style, sengal katanya. Tapi kali ini aku paksa juga. Aku suka doggy, sebab
batang aku rasa di kemut cukup kuat masa ni. Aku hentam kuat-kuat. Bila nak
klimax, aku pun pun pancut di luar.

Aku rasa malam itu lah yang paling aku rasa nikmat.


This page:




Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top
.