peperonity.net
Welcome, guest. You are not logged in.
Log in or join for free!
 
Stay logged in
Forgot login details?

Login
Stay logged in

For free!
Get started!

Text page


streetpoet.peperonity.net

The Lost Boys (Mixtape)

This is lyrics 4 sum mixtape freestyles i did awhile back.

[aLDo Interlude Freestyle] [girl talkin] I was lookin 4 a place 2 go 2 do wot i want and b good at it,i mean i luv wot i do and i cant wait [aLDo] Yes,i cant wait no more,so i cant stay no more/said my rap game opens tha door,flowin my raps hopin 1 day i´ll blow up/im growin in confidence,holdin my pact n flowin a coupla great lines 4 bucks/dymes showin butts-n-legs tryina draw sum attention/black hos n caucasions like 2 slurp cock ,call it cashin-in/i no am not-famous like 2pac was,but am still hollerin am-tha-shit/and am far from racist but am still not darkinen-my-skin/im not stayin on line wit yall,im gone-n-yall will miss cos//[girl talkin] theres no place really like this...
[aLDo] i kick tha illest lines since tha biggest was alive/split whigs-witt rhymes n tha chicks-all smile/dick lickin tha 9 inch,ya bytches butts fly/tha scriptins hot like burgers n fries witt ketchup/ya grippin tha 9 on ya lap,cos this shit´ll test-ya/ya spittin up crimes but all i envision is u on tha stretcher/word is born,im live in this/u can likin this metaphor witt tha brightest spits/cos i set-up tha tightest lyrics n get up in tha tightest clits/im tha tightest bytch/if i like his bytch,i´ll speak witt her n then its me n her/me n my bytch like Biggie Smalls shit from tha 9-4/Karma Records,we in this muh fucka,1//...[aLDo outro] uh huh yeah,its like that yall,this tha future right here,Karma Records,aLDo,tha next generation,shout out 2 my man DJ Cut 4 tha beat,am out....
[aLDo] cut that shit off son,gimme sumin else [DJ Bleezy] wot u want [aLDo] i dunno,but i wanna slow it down 4 tha ladies right quick [DJ Bleezy] aight then lets do it 2 this [aLDo] oh thats that Aaliyah shit [Verse aLDo] Growin up a youngsta,in tha worst streets/holdin tha gun up,cos punks is finna murk me/knowin a murder comes once inna work week/so i gotta come home in write til tha inks dry/flowin bars,lots of small notes bringin tha heat/most guys wanna cop chrome in dymes,fulfillin life/those guys gotta block home wit mice,stoop chillin mice/pos might drop ya cos yo it isnt like dudes is killin crime/im promotin my own shit,time goes in life goes witt/blowin 9s propa,chumps no this is tha illest lines/why show em my domes spits,i no this rhymes dope kid [aLDo] fuck that,tha shits 2 slow 4 me Bleezy [DJ Bleezy] ha ha ok.


This page:




Help/FAQ | Terms | Imprint
Home People Pictures Videos Sites Blogs Chat
Top
.